Nejnovější články

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jarní pozorovací víkend 2019

10. duben 2019 - Ve dnech 8. až 10. března 2019 se uskutečnil další pozorovací víkend na Hvězdárně v Rokycanech. Celkově se na něm alespoň na chvíli sešly bezmála dvě desítky astronomů a společně probrali řadu věcí. Jediné, co se nevydařilo, bylo počasí.

20190128_155133

Kosmické závody: důsledek studené války? (9 .díl)

3. únor 2019 - Rozsáhlá práce, věnující se politickým vlivům na soupeření mezi USA a SSSR na poli kosmonautiky v době tzv. studené války.

Apollo-Sojuz

Kosmické závody: důsledek studené války? (8 .díl)

16. leden 2019 - Rozsáhlá práce, věnující se politickým vlivům na soupeření mezi USA a SSSR na poli kosmonautiky v době tzv. studené války.

La Palma

Pozorování jižních souhvězdí na La Palmě

19. prosinec 2018 - La Palma je jeden z Kanárských ostrovů, asi 400 km vzdálený od Afriky. Patří mezi nejlepší astronomická stanoviště na světě. Pro návštěvníky je La Palma známa především velmi příjemným klimatem. Slunce a ideální teplota na turistiku bez otravného hmyzu jsou hlavními lákadly této destinace.

Tento článek je umístěn na webu o odborné činnost Hvězdárny a planetária Plzeň

Apollo_1

Kosmické závody: důsledek studené války? (7 .díl)

6. prosinec 2018 - Rozsáhlá práce, věnující se politickým vlivům na soupeření mezi USA a SSSR na poli kosmonautiky v době tzv. studené války.

Kdo jsme

Organizace, vlastnící astronomickou techniku, pomocí které dokáže nahlédnout do blízkého i vzdáleného vesmíru, a předvést zájemcům fascinující svět kolem nás.

Přijďte, ukážeme vám skutečné hvězdy!

Nejbližší akce