Nejnovější články

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Druhý jarní pozorovací víkend 2019

15. květen 2019 - Druhý pozorovací víkend roku 2019 se uskutečnil ve dnech 3.  až 5. května na obvyklém místě – hvězdárně v Rokycanech. Většina víkendu byla chladná, sychravá a účastníky potrápil i vydatný déšť, ale přesto se pozorování hvězdné oblohy alespoň v omezené míře podařilo uskutečnit.

IMG_0103

Podávání přihlášek na Letní astronomické praktikum – Expedice 2019 již začalo

6. květen 2019 - Podobně jako v minulých letech, i letos Hvězdárna Plzeň připravuje na období letních školních prázdnin již tradiční letní astronomické praktikum – Expedici 2019, které navazuje na celoroční činnost astronomických kroužků. Letní pozorovací praktikum je určeno zejména pro začínající mladé zájemce o pozorovací astronomii a pro pozorovatele, kteří jsou aktivní celoročně.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jarní pozorovací víkend 2019

10. duben 2019 - Ve dnech 8. až 10. března 2019 se uskutečnil další pozorovací víkend na Hvězdárně v Rokycanech. Celkově se na něm alespoň na chvíli sešly bezmála dvě desítky astronomů a společně probrali řadu věcí. Jediné, co se nevydařilo, bylo počasí.

20190128_155133

Kosmické závody: důsledek studené války? (9 .díl)

3. únor 2019 - Rozsáhlá práce, věnující se politickým vlivům na soupeření mezi USA a SSSR na poli kosmonautiky v době tzv. studené války.

Apollo-Sojuz

Kosmické závody: důsledek studené války? (8 .díl)

16. leden 2019 - Rozsáhlá práce, věnující se politickým vlivům na soupeření mezi USA a SSSR na poli kosmonautiky v době tzv. studené války.

Kdo jsme

Organizace, vlastnící astronomickou techniku, pomocí které dokáže nahlédnout do blízkého i vzdáleného vesmíru, a předvést zájemcům fascinující svět kolem nás.

Přijďte, ukážeme vám skutečné hvězdy!

Nejbližší akce