Najdete nás také na:

Na hvězdárně sídlí:

Komety a planetky

Fotografie komet

Fotografie a někdy i videa komet pořízené přístoji Hvězdárny a planetária Plzeň. Na začátku jsou nejnovější úlovky. Kometa C/2020 F3 (Neowise) Kometu objevil 27.3.2020 vesmírný teleskop NEOWISE určený k vyhledávání blízkozemních objektů pomocí infračerveného dalekohledu o průměru…

Najdete nás také na:

Na hvězdárně sídlí:

Galerie

Nejbližší události

3
Pro 3 @ 18:00
Pozorovací čtvrtky: Za jasného nebe sledování zajímavých objektů na večerní obloze, při nepříznivém počasí možnost prohlídky výstavy fotografií či program v sálu hvězdárny. Začátek programu každý čtvrtek v 18 hodin (služba čeká na návštěvníky… Celý článek
4
18:00 Pozorování oblohy Plzeň
Pozorování oblohy Plzeň
Pro 4 @ 18:00
Pozorovací pátky: Za jasného nebe sledování zajímavých objektů na večerní obloze. Při nepříznivém počasí možnost prohlídky výstavního prostoru či program v sálu hvězdárny. Začátek programu každý pátek ve 18:00 h (služba čeká na návštěvníky… Celý článek
10
Pro 10 @ 18:00